PERSONAL SUPPORT 1 TO 1 SELAMA 365 HARI

Video Copywriting AI

Menguasai Seni Copywriting dengan Teknologi Terkini

Cuba bayangkan, buat iklan cepat dan menarik, tanpa pening kepala fikir ayat. Macam mana? Jawapannya ada dalam
Video Copywriting AI

Saya faham, copywriting ni bukan senang. Kadang-kadang rasa macam nak tercabut otak nak fikir ayat yang berkesan. Tapi, anda jangan risau. Dalam Video Copywriting AI, saya dah sediakan semua yang anda perlukan. Cuma plug and go je, dalam masa 3 minit, dah boleh guna untuk buat unlimited copywriting!

Anda terima 10 manfaat,
mulai belajar hari ini ya.

Jimat Masa
Read More
Dengan AI, anda boleh menghasilkan copywriting berkualiti tinggi dalam masa yang singkat. Lebih banyak masa untuk fokus pada aspek lain dalam perniagaan anda!
Iklan Menarik
Read More
AI memahami trend dan keinginan pelanggan, membantu anda menghasilkan iklan yang tepat sasaran dan menarik.
Konsistensi
Read More
AI mengekalkan gaya dan nada penulisan anda, memastikan konsistensi dalam setiap iklan yang anda hasilkan.
Analisis Data
Read More
AI boleh menganalisis data pasaran dan membantu anda memahami keperluan pelanggan anda dengan lebih baik.
Kos Efektif
Read More
AI adalah pilihan yang lebih murah berbanding dengan mengupah penulis iklan profesional.
SEO Friendly
Read More
AI membantu anda mengintegrasikan kata kunci SEO dengan cara yang alami dan menarik, meningkatkan ranking laman web & media sosial anda di mesin carian.
Masa Depan Pemasaran
Read More
Belajar menggunakan teknologi AI dalam copywriting membantu anda selari dengan trend dan perubahan dalam dunia pemasaran digital.
Jenama Menonjol
Read More
Iklan yang menonjol dan unik boleh meningkatkan kesedaran tentang jenama anda di kalangan pelanggan.
Kepercayaan Tinggi
Read More
Iklan yang ditulis dengan baik boleh meningkatkan keyakinan dan kepercayaan pelanggan terhadap jenama anda.
Tingkat Jualan
Read More
Iklan yang berkesan boleh meningkatkan jualan dan pendapatan perniagaan anda dari masa ke semasa.
Previous
Next

Tuan Izan Shafie

Memperkenalkan Guru Anda,

Ada orang yang memahami copywriting, dan ada orang yang menghidupkan copywriting. Tuan Izan Shafie adalah contoh yang cemerlang untuk berkongsi ilmu Copywriting AI.

Tuan Izan bukanlah sembarangan guru. Dia adalah seorang penulis ayat iklan yang dihormati dan dikenali dalam industri copywriting di Malaysia. Dengan prestasi yang mencemerlangkan, beliau telah diinterview oleh pelbagai platform media termasuk akhbar, televisyen, dan majalah. Namun, kejayaannya tidak berhenti di situ.

Tuan Izan telah menggunakan pengalamannya dalam copywriting untuk membantu lebih dari 200 perniagaan membina copywriting mereka sendiri. Tidak cukup dengan itu, dia telah memanfaatkan kuasa AI untuk menghasilkan lebih dari 10,000 copywriting dalam masa hanya 10 hari! Ya, anda tidak salah dengar. Sepuluh ribu copywriting dalam tempoh sepuluh hari.

Sebagai tenaga pengajar dalam Video Copywriting AI, Tuan Izan akan memandu anda melalui proses belajar untuk menguasai copywriting dengan AI. InshAllah. Bukan sekadar seni malahan diberikan strategi tingkatkan sales anda dengan segera. 

Bersama Tuan Izan, anda akan mengetahui bagaimana untuk memanfaatkan teknologi AI untuk menghasilkan copywriting yang berkesan dan menarik, seperti yang telah dibuktikannya sendiri.

Marilah bersama kami dalam perjalanan ini dan biarkan Tuan Izan Shafie membawa kebolehan copywriting anda ke tahap seterusnya. Sebab, di sini, anda akan belajar dari yang terbaik di dalam industri.

Percayalah pada Tuan Izan,
Guru anda, 1st dalam Malaysia 'Copywriting dengan AI' dan anda akan melihat bagaimana penulisan ayat iklan boleh mengubah perniagaan anda!

Anda sangat sesuai menyertai pakej video ini
bila anda dalam bidang ...

Usahawan

Jurulatih

Konsultant

Pembina Konten

Freelancer

Jurucakap Iklan

Agensi

Affiliate Fighter

Perkerja Bangunkan Kredibiliti Diri

Pengguna AI Seperti Chat GPT 3.5 & GPT 4

Owner Produk & Servis Yang Hebat

Semua Bisnes Mahukan Pengiklanan

Mereka yang dah belajar mula berikan feedbacknya

Inilah Peluang Anda Untuk Menggenggam Kekuatan AI
Dalam Dunia Copywriting!

Lebih 130++ Teknik Prompting Power dalam Video Copywriting AI - Cuma Plug & Go! Ini adalah versi orang kita yang sangat kena untuk anda yang berniaga di Malaysia, Singapore & Brunei.

Teknik Prompting Bina Copywriting Berpengaruh

Kami akan tunjukkan kepada anda bagaimana AI dapat membantu anda bina copywriting yang berkesan dan memberi kesan mendalam kepada pembaca.

Teknik Prompting Jumlah Perkataan yang Tepat

Tak perlu pening kepala lagi nak kira bilangan perkataan. AI akan buat semua itu untuk anda!

Teknik Prompting 65 Khas untuk Copywriting

Kami akan kongsikan 150 teknik dan gaya penulisan yang boleh anda gunakan dengan AI untuk menjadikan copywriting anda lebih mantap.

Teknik Prompting 60 Emosi dalam Copywriting

Kami akan ajar anda cara menggunakan AI untuk merangkumi 60 emosi manusia dalam copywriting anda, bagi memastikan pesan anda sampai kepada hati pembaca.

Teknik Prompting untuk Branding dan Jenama Diri

Anda akan belajar bagaimana menggunakan AI untuk membantu dalam membangun dan memperkuat jenama diri anda melalui copywriting.

Teknik Prompting Keyword kepada Copywriting

Anda akan mempelajari cara menggunakan AI untuk memasukkan keyword yang relevan dalam copywriting anda, yang akan membantu dalam SEO dan meningkatkan visibilitas anda di internet.

Teknik Prompting Copywriting Panjang (Storytelling)

Kami akan ajar anda bagaimana untuk menggunakan AI dalam menulis copywriting yang panjang, memukau dan penuh dengan kisah yang menarik.

Teknik Prompting Copywriting Pendek (Hard Sales)

Anda akan belajar bagaimana untuk menggunakan AI dalam menulis copywriting yang pendek, padat dan berkesan untuk menjual produk atau perkhidmatan anda.

Teknik Prompting Copywriting Bervariasi

Anda akan belajar bagaimana untuk menggunakan AI dalam menulis copywriting dalam pelbagai gaya dan pendekatan.

Teknik Prompting Susunan Perkataan, Emoticon, Emosi, Perenggan

Anda akan belajar bagaimana untuk menggunakan AI dalam mengatur perkataan, emoticon, emosi dan perenggan dalam copywriting anda.

Teknik Prompting Bina Copywriting Berfakta & Berauthority

Anda akan belajar bagaimana menggunakan AI untuk membantu anda mencipta copywriting yang berfakta dan menunjukkan keahlian anda dalam subjek yang ditulis, yang akan menambah kredibiliti dan kepercayaan pembaca kepada anda.

Teknik Prompting Skrip Video yang Pendek dan Padat

Anda akan belajar bagaimana menggunakan AI untuk mencipta skrip video yang pendek, padat dan menarik, yang dapat menarik perhatian penonton dan membuat mereka terus menonton.

Teknik Prompting Info kepada Copywriting Engagement

Anda akan belajar bagaimana menggunakan AI untuk mengubah informasi ke dalam copywriting yang menarik dan menimbulkan interaksi dari pembaca.

Teknik Prompting Rewrite Semula Copywriting

Anda akan belajar bagaimana menggunakan AI untuk membantu anda menulis semula dan memperbaiki copywriting anda, membuatnya lebih efektif dan menarik.

Teknik Prompting Guna Tool Button Selection

Anda akan belajar bagaimana menggunakan AI dan alat pemilihan butang untuk mencipta copywriting yang menyesuaikan dengan kebutuhan spesifik anda.

Teknik Prompting Mewakili Jenis Bidang Tertentu

Anda akan belajar bagaimana menggunakan AI untuk mencipta copywriting yang disesuaikan dengan bidang tertentu atau industri, yang dapat meningkatkan relevansi dan efektivitas copywriting anda.

Teknik Prompting Iklan Berbayar (Ads)

Anda akan belajar bagaimana menggunakan AI untuk mencipta iklan berbayar yang menarik dan efektif, yang dapat meningkatkan klik dan konversi.

Teknik Prompting Copywriting Harian

Anda akan belajar bagaimana menggunakan AI untuk membantu anda menulis dengan baik untuk melihatkan setiap penyampaian itu santai dan menarik untuk dibaca.

Dengan semua teknik ini, kami yakin anda akan jadi pakar dalam copywriting dengan bantuan AI. Bayangkan apa yang boleh anda capai bila anda boleh buat copywriting tanpa batasan, tanpa stress, dan tanpa menghabiskan masa yang banyak. Tunggu apa lagi? Marilah berdaftar dengan kami dalam Pakej Video copywriting AI ini!

Tak kira tahap kemahiran atau pengalaman anda, saya Tuan Izan akan memastikan anda dapat menguasai teknologi ini dengan mudah dan cepat.

Belajar menggunakan Copywriting AI dalam video saya memang semudah ini!

Saya akan membimbing anda melalui setiap langkah dalam proses pembelajaran, dari asas hingga ke teknik lanjutan. Jangan risau, saya bersama team ada untuk menyokong anda sepanjang perjalanan ini!

Dalam video ini, anda akan diberi peluang untuk mengamalkan kemahiran yang baru dipelajari. Latihan praktikal yang disediakan akan membantu anda menguasai Copywriting AI dengan lebih cepat.

Tenaga pengajar adalah pakar dalam bidang Copywriting dan akan sentiasa sedia membantu jika anda menghadapi sebarang masalah atau persoalan. Jangan malu bertanya, kami di sini untuk membantu anda!

Sertai komuniti pelajar kami yang punyai minat yang sama, berkongsi pengalaman, tips, dan sumber untuk membantu satu sama lain berjaya dalam bidang Copywriting AI.

Saya tahu anda berminat untuk belajar dan saya ingin membantu anda mencapai kejayaan. Sebab tu, saya telah menggabungkan semua bahan yang anda perlu dalam satu pakej istimewa yang luar biasa ini. Anda takkan dapat tawaran sebegini di mana-mana lagi! Percayalah.

7000++ Contoh Copywriting AI,
Untuk Anda Lihat

Anda akan mendapat akses kepada ribuan contoh copywriting yang telah dibina melalui AI dari ratusan perniagaan. Ini bukan sekadar contoh, tapi juga inspirasi dan panduan praktikal untuk anda.

50 Video Tutorial Storytelling
Yang Berkesan

Anda boleh akses 50 video tutorial tentang cara- bercerita yang menarik dan berkesan. Dengan adanya bahan pembelajaran ini, anda belajar bagaimana untuk menghidupkan iklan anda dengan cerita yang menawan hati.

12 Ebook
Copywriting, Sales
dan Follow Up

Kami sediakan 12 ebook eksklusif yang meliputi topik seperti copywriting, sales dan follow up. Semua ini akan memberikan anda pemahaman lebih mendalam tentang aspek penting dalam pemasaran didalam penjualan.

712 Perkataan Powerfull
dalam Copywriting

Anda juga akan menerima senarai 712 perkataan yang berkesan untuk digunakan dalam copywriting anda. Perkataan ini bukan sahaja akan memperkuatkan iklan anda, tetapi ianya juga akan membantu anda menarik perhatian dan minat pembaca.

Jangan lepaskan peluang ini! Dengan tawaran istimewa ini, anda akan mendapatkan semua yang anda perlukan untuk memulakan perjalanan anda dalam dunia Copywriting AI. InshAllah saya dan team yakin, dengan bahan-bahan ini, anda pasti akan berjaya! Jadi, apa lagi yang anda tunggu? Sertai pakej video kami hari ini dan mulakan transformasi anda ke dunia pemasaran digital!

Saya faham, memulakan langkah baru boleh jadi satu keputusan yang besar. Itu sebabnya kami berikan jaminan, bila anda sertai Video Copywriting Ai, anda bukan sahaja akan belajar cara menghasilkan copywriting yang menarik dan berkesan, tetapi juga akan membuka peluang baru dalam perniagaan dan kehidupan anda.

Jaminan Kepuasan

InshAllah. Kami yakin anda akan puas hati dengan apa yang anda pelajari dalam Video ini. Jika anda rasa kelas ini tak membantu, kami akan pulangkan wang anda sepenuhnya. Itu janji kami!

Jaminan Kualiti

InshAllah. Semua bahan yang kami sediakan dalam Video ini adalah berkualiti tinggi dan terbukti berkesan. Kami yakin, dengan bahan ini, anda akan dapat capai hasil yang anda inginkan.

Jaminan Sokongan

InshAllah.Kami tak akan biarkan anda belajar sorang-sorang. Dari awal hingga akhir, kami akan ada bersama anda. Jika ada sebarang masalah atau soalan, kami akan bantu selesaikan.

Jaminan Masa Depan

InshAllah. Dengan kemahiran dan pengetahuan yang anda peroleh dalam Video ini, kami yakin anda akan dapat mencipta masa depan yang lebih cerah dan stabil dalam bidang pemasaran digital.

Jadi, apa yang anda tunggu lagi? Mari sertai pakej video kami dan lihat sendiri bagaimana Copywriting AI boleh ubah perniagaan anda dan bina paip kewangan baru untuk anda! Kami yakin, ini adalah pelaburan terbaik yang anda boleh buat untuk masa depan anda!

Anda sudah sampai ke sini, jadi kami tahu anda serius tentang kejayaan anda. Kami sedia membantu anda mencapai impian anda. Klik butang "Beli Sekarang" & mulakan perjalanan anda ke arah kejayaan! Kami tunggu anda di dalam pakej Video Copywriting AI ya.

Jadual perjalanan dalam
VIDEO COPYWRITING AI

Setiap langkah dalam jadual ini ditujukan untuk membantu Anda meningkatkan penjualan dan memahami bagaimana Anda boleh berjaya menggunakan Copywriting AI. Semoga ini membantu!

Soalan Lazim (FAQs)

Jawapan: Tidak sama sekali. Sesi ini direka untuk semua tahap kemahiran. Kami akan memulakan dengan asas-asas dan membimbing anda melalui setiap langkah dalam proses pembelajaran.

Jawapan: Ini bergantung kepada individu. Namun, dengan bimbingan kami dan latihan praktikal yang disediakan, kebanyakan pelajar kami mampu menguasai kemahiran ini dalam tempoh yang singkat.

Jawapan: Tentu saja! Anda akan mendapat akses seumur hidup ke bahan video dan ebook, termasuk kemas kini dan sokongan masa depan. Kami sentiasa di sini untuk membantu anda.

Jawapan: Kami percaya dalam kualiti kelas kami dan ingin anda puas hati. Jika anda rasa sesi ini tidak membantu, kami akan pulangkan wang anda sepenuhnya. Itu janji kami!

Jawapan: Yang paling penting, anda perlu membawa sikap positif dan keinginan untuk belajar! Selain itu, anda hanya perlu komputer dan sambungan internet.

Jawapan:  Sesi ini boleh diakses bila-bila masa yang anda mahu. Anda bebas belajar mengikut tempo anda sendiri.

Apa yang anda terima sungguh beruntung anda miliki hari ini.

Anda terima Keuntungan anda
Video Basic Hampir 2 Jam
Video Extra 2 Jam Advance Step
Prompting Ada 200 jenis
Contoh copywriting 7000++ meningkat setiap hari
Copywriting Storytelling 50 Video Rakaman Storytelling
Ebook 1 Ayat Counter Back Pm & Follow Up
Ebook 2 4 Karektor Pelanggan
Ebook 3 Tulislah, Lebih 60 Idea
Ebook 4 Skrip Jualan Berinfo
Ebook 5 Copywriting Sistem Ejen
Ebook 6 8 Bab Storytelling Advance
Ebook 7 480 Ayat Pujuk Pelanggan
Ebook 8 10 Formula BAL Copywriting
Ebook 9 10 Formula KUS Copywriting
Ebook 10 10 Formula TIP Copywriting
Ebook 11 10 Formula POK Copywriting
Ebook 12 10 Formula CIK Copywriting
Ebook 13 118 perkataan sumber keselamatan
Ebook 14 118 perkataan sumber kewangan
Ebook 15 124 perkataan sumber keinginan
Ebook 16 125 perkataan sumber kekuatan
Ebook 17 136 perkataan sumber kemarahan
Ebook 18 91 perkataan sumber keterujaan
Group Support 30 hari bersama saya
Checking copywriting Apa yang anda buat saya checking
Personal Branding Rahsia saya kekal dipasaran konsisten
Direct berurusan Anda dilayani direct dari saya sendiri tanpa laluan admin saya kepada anda.

Harga Istimewa Pakej Video Copywriting AI

Eh, Anda dah tahu ke berita gempak ni?
Harga asal untuk Video Copywriting AI kita ni sebenarnya RM1799 tau.

Tapi sebab kita nak semua orang ada peluang belajar, kita dah potong harga tu sampai jadi RM999 je!

Ya, betul tu. Bukan main-main, RM999 je! Untuk anda hari ini berpeluang belajar copywriting menggunakan AI ni.

Lagi pun, kita percaya semua orang ada potensi untuk jadi penulis copywriting power.

SEGERA BUAT KEPUTUSAN YA

Personal Support 1 to 1

RM1799
RM 999
  •  

**Penafian (Disclaimer)**:

Walaupun kami telah berusaha keras untuk memastikan bahawa semua maklumat dalam sesi video ini adalah betul dan terkini, kami tidak boleh memberikan jaminan atau membuat pernyataan tentang kesesuaian, kebolehpercayaan, kelengkapan, atau ketepatan maklumat tersebut untuk tujuan tertentu.

Setiap tindakan yang anda ambil berdasarkan maklumat dalam sesi video ini adalah atas risiko anda sendiri. Kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang kerugian dan/atau kerosakan yang timbul dari penggunaan sesi video ini.

Pengetahuan dan maklumat yang diberikan dalam sesi video ini dimaksudkan untuk memberikan pemahaman umum dan tidak boleh dianggap sebagai nasihat profesional atau sejenisnya.

Semua logo, cap dagangan dan hak cipta yang digunakan atau disebutkan dalam sesi video ini adalah hak milik pemiliknya yang berkenaan.

Dengan mendaftar dan mengikuti sesi video ini, anda mengakui bahawa anda telah membaca, memahami dan bersetuju dengan penafian ini. Anda juga setuju untuk tidak menggunakan maklumat yang diberikan dalam sesi video ini dalam cara yang melanggar undang-undang atau peraturan yang berlaku.

Walaupun ada penafian ini, kami tetap berkomitmen untuk memberikan anda pengalaman pembelajaran yang terbaik dan paling berkesan. Kami berharap sesi video ini akan membantu anda mencapai matlamat anda dalam Copywriting AI dan kami sentiasa di sini untuk membantu anda dalam perjalanan anda ke kejayaan.

Scroll to Top